od: 2011-01-03
suma odsłon: 624777
ostatnia edycja treści:
2024-04-10 09:33:02
Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu
Prowadzenie rejestrów
data akcji: 2012-01-23 11:34:42
wykonał: Piotr Szarszewski
typ akcji: Edycja akapitu artykułu
Dział Spraw Pracowniczych prowadzi rejestry wynikające z prawa pracy.
 
Dział Administracji, Infrastruktury, Eksploatacji i Techniki prowadzi następujące rejestry:
 
  1. Rejestr zamówień publicznych.
  2. Rejestr recept lekarskich.
  3. Rejestr pieczęci.
  4. Rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
  5. Rejestr wydanych zarządzeń i poleceń służbowych.
  6. Rejestr kontroli zewnętrznych.
Dział Organizacji, Nadzoru i Szkolenia prowadzi następujące rejestry:
 
  1. Wykaz podjęcia lub zakończenia działalności psychologów wykonujących zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi.
  2. Rejestr lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne pracowników.
  3. Wykaz lekarzy wykonujących zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w podstawowej jednostce służby medycyny pracy będącej zakładem opieki zdrowotnej.
  4. Wykaz zgłoszeń podjęcia/zakończenia działalności lekarzy praktykujących indywidualnie, wykonujących zadania podstawowych jednostek służby medycyny pracy.
  5. Wykaz pielęgniarek wykonujących zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w podstawowej jednostce służby medycyny pracy będącej zakładem opieki zdrowotnej.
  6. Wykaz zgłoszeń podjęcia i zakończenia działalności pielęgniarek praktykujących indywidualnie, wykonujących zadania z zakresu podstawowej jednostki służby medycyny pracy.
  7. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
  8. Rejestr umów zawartych z zakładami pracy na badania profilaktyczne.
  9. Rejstr skarg i wniosków.
  10. Rejestr osób uprzywilejowanych do otrzymywania bezpłatnych recept.
  11. Wykaz stanowisk komputerowych.
  12. Wykaz haseł komputerowych.
Dział Finansowo-Ekonomiczny prowadzi rejestry zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w oparciu o które działa.
 

Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych prowadzi następujące rejestry:

  1. Książka doręczeń przesyłek miejscowych.
  2. Dziennik Korespondencyjny.
  3. Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów.
  4. Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych.

 

utworzono: 2011-01-19 09:17 przez: Krystyna Kurkowska
wyedytowano: 2012-01-23 11:34 przez: Piotr Szarszewski 
informację wytworzył 2011-01-19 Piotr Szarszewski
ilość odsłon podstrony: 485
Aktualna wersjaRepozytorium artykułu
Copyright © 2024 WOMP Toruń