Dział Spraw Pracowniczych prowadzi rejestry wynikające z prawa pracy.
Dział Administracji, Infrastruktury, Eksploatacji i Techniki prowadzi następujące rejestry:
- Rejestr zamówień publicznych.
- Rejestr recept lekarskich.
- Rejestr pieczęci.
- Rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
- Rejestr wydanych zarządzeń i poleceń służbowych.
- Rejestr kontroli zewnętrznych.
Dział Organizacji, Nadzoru i Szkolenia prowadzi następujące rejestry:
- Rejestr psychologów przeprowadzających badania profilaktyczne.
- Rejestr lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne pracowników.
- Wykaz lekarzy wykonujących zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w podstawowej jednostce służby medycyny pracy będącej zakładem opieki zdrowotnej.
- Wykaz zgłoszeń podjęcia/zakończenia działalności lekarzy praktykujących indywidualnie, wykonujących zadania podstawowych jednostek służby medycyny pracy.
- Rejestr pielęgniarek posiadających dodatkowe kwalifikacje wymagane do wykonywania zadań służby medycyny pracy.
- Wykaz pielęgniarek wykonujących zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w podstawowej jednostce służby medycyny pracy będącej zakładem opieki zdrowotnej.
- Wykaz zgłoszeń podjęcia i zakończenia działalności pielęgniarek praktykujących indywidualnie, wykonujących zadania z zakresu podstawowej jednostki służby medycyny pracy.
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
- Rejestr umów zawartych z zakładami pracy na badania profilaktyczne.
- Rejstr skarg i wniosków.
- Rejestr osób uprzywilejowanych do otrzymywania bezpłatnych recept.
- Wykaz stanowisk komputerowych.
- Wykaz haseł komputerowych.
Dział Finansowo-Ekonomiczny prowadzi rejestry zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w oparciu o które działa.
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych prowadzi następujące rejestry:
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych.
- Dziennik Korespondencyjny.
- Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów.
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych.