od: 2011-01-03
suma odsłon: 660120
ostatnia edycja treści:
2025-01-21 13:04:58
Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu
Sposób załatwiania spraw
data akcji: 2011-07-07 12:11:02
wykonał: Piotr Szarszewski
typ akcji: Edycja akapitu artykułu

Obsługa pacjentów następuje w poszczególnych komórkach organizacyjnych w wyznaczonych godzinach. O sposobie załatwiania spraw informują poszczególne Rejestracje oraz Sekretariat Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy, zlokalizowany przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 61/67 (tel./fax 56 658-16-18)

Załatwianie spraw administracyjnych następuje zgodnie z ustawą o zakładach opieki zdrowotnej oraz zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego. Zasady postępowania administracyjnego określa i reguluje Instrukcja Kancelaryjna WOMP oraz Instrukcja Archiwalna.
Całą korespondencję przyjmuje Sekretariat WOMP i rejestruje w dzienniku kancelaryjnym. Następnie, według dyspozycji Dyrektora, przekazuje poszczególnym stanowiskom, komórkom bądź jednostkom organizacyjnym.
Za terminowe załatwianie spraw odpowiedzialni są poszczególni kierownicy oraz pracownicy, według swoich zakresów czynności.

 

 

utworzono: 2011-01-19 09:16 przez: Krystyna Kurkowska
wyedytowano: 2011-03-08 07:46 przez: Adam Nowak 
informację wytworzył 2011-01-19 Piotr Szarszewski
ilość odsłon podstrony: 79
Aktualna wersjaRepozytorium artykułu
Copyright © 2025 WOMP Toruń